اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

........

1393/1/17 14:25
نویسنده : مامان مرجان
248 بازدید
اشتراک گذاری

شبت بخیر عشق مامان niniweblog.comniniweblog.com

چند لحظه پیش با عمه وجیهه صحبت کردم گفتم برا مون دعا کنه ،اخه عمه جونت رفته کربلا خیلی

خوشحال بود .

خدا کنه حاجتشو از اونجابگیره و ی نی نی  تا سال دیگه تو بغلش باشه .

ابنبات مامان ازت ی خواهشی دارم میخوام : به فرشته ها بگی برا عمه جونت و همه مامانای

چشم انتطار دعا کنن تا شما نی نی های ناز زود بیاین پیششون.

اخه شما ها پاک هستین و بهشتی

خدا خولسته های بهشتی ها رو زود براورده میکنه .(مخصوصا نی نی ها)

پسرم

یادته مادر این مطلب رو برات تو ماه ابان گذاشتم .بهت سفارش کردم که به نی نی عمه بگیزود زود بیاد پیش مامانش و انقدر چشم انتظارش نذاره.

یادته مادر گفتم دعا کن برا عمه

یادته میگفتم عمه رفته کربلا دیگه رد خور نداره حاجت گرفته برمیگرده

حالا انگار همه ی حرفای من داره درست از اب در میاد.خداروشکر

حالامیفهمم چرا تو روضه حضرت فاطمه تو خونه مامان جون فردای اون روزی ک باباجون از کربلا اومده بود یدفعه دلم گرفت و زدم زیر گریه ،تو تمام لحظاتی هم که اشکام همینطور میومد همش تو فکر وجیهه بودم و براش دعا میکردم

یعنی انقدر پیش خدا ابرو پیدا کردم ک دعاهای من هم در کنار دعای دیگران بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونی امروز ازظهر چه معده دردی داشتم مادر تا همین الان هم از درد داشتم به خودم میپیچیدم .تازه ساعت ده تونستم نمازم رو اونم نشسته بخونم نماز مغربم و خونده بودم ک بابایی گفت مرجان قلب بچه وجیه زده .

همینطور موندم .دیگه معده دردم خوب شد.حالم جا اومد نمیدونی چقدر خوشحال شدم .انقدری ک تا لحظه ای که با عمه وجیهه صحبت میکردم خودم کنترل کردم ک گریه نکنم اما به محض قطع کردن گوشی دیگه نتونستم جلو خودمو بگیرم و اشکام سرازیر شد.خیلی خوشحالم .

خوشحالم که دل عمه جونت شاد شد.خوشحالم که به ارزوش رسید خیلی خوشحالم.

دعا کن مادر برا عمه برا مامان برا همه اونایی ک نی نی ندارن براهمه اونایی که در انتظار نی نی ان دعا کن مادر .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهرا وفاطمه
19 فروردین 93 0:30
عشق یعنی ساختن در زندگی عشق یعنی سوختن در بندگی عشق یعنی ناله های بی کسی در مسیر دوستی پایندگی عشق یعنی ساختن با جور یار تا قیامت دلبری،دلدادگی عشق یعنی سوختن در راه دوست عشق یعنی گم شدن،آوارگی
nahid
19 فروردین 93 0:37
خدارا شکر که به آرزوش رسید.ایشالا صحیح و سالم باشه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه
مامان مرجان
پاسخ
ممنون ناهید جون براشون دعا کن .
عمه لیلا
19 فروردین 93 12:21
سلام خوشگل و ناز عمه خیلی دوستت دارم. هرچه زودتر صورت گرد مثل ماه مهدیار جونم رو ببینم. از خدا بخواه نی نی عمه وجیهه هم به سلامتی به دنیا بیاد و با هم بازی کنید. به امید این که دوتاتون به سلامتی به دنیا بیایید. برای ماماناتون دعا کنید
مامان زهرا وفاطمه
20 فروردین 93 18:44
قیمت تو به اندازه خواست توست اگر *خدا*را بخواهی، قیمت تو بی نهایت است و اگر دنیا را بخواهی،قیمت تو همان است که خواسته ای...
زهرا
21 فروردین 93 13:10
سلام عزیزم،خوبی؟ممنوووووووووووووووووونممامانم سلام میرسونه
مامان مرجان
پاسخ
سلام زهرا جان .خوبم .شما چطورید؟سلام برسون دلم براتون تنگ شده. درضمن هرچی تو وبلاگت میرم برای ثبت نظر نمیدونم چرا موفق نمیشم .چند روزیه باهاش درگیرم.
خاله مهین
23 فروردین 93 14:20
سلام عزیز دلم ، امیدوارم خودت و بچه ات صحیح و سالم باشید و پسرت به داشتن مامانی مثل مرجان گلم افتخار کنه . انشاا... زیر سایه امیرالمومنین ع و پدر و مادر بزرگ بشه و مثل مامان و باباش باشه .
مامان مرجان
پاسخ
سلام خاله جون بازم مثل همیشه گل کاشتی.محبت کردی از لطفت و دعای خیرت ممنونم
خاله الي
23 فروردین 93 15:02
سلام بر مامان با شخصيت و تحصيل كرده خوووووووووبي؟؟؟؟ عزيز خاله چطوره؟؟؟؟؟ بش بگوووووو خيلي دوسش دارم هنوز نيومده چون ميدونم خيلي شيرينه مثل مامانش بش بگو برا خاله الهامش دعا كنه ك خيلي محتاجه ايشه اله همه حاجت روا شن مخصوصا وجيهه خانم بوووووووووووووووس
مامان مرجان
پاسخ
علیک سلام دوست خوبم خوبم.خداروشکر پسر گلمم خوبه الحمدلله. نظر لطفته.من خیلی دوستدارم.واقعا من شیرینم؟؟؟؟؟ چشم حتما.انشالله همه حاجت روا شن.از جمله الهام خانم گل ک شما باشی. الهی امین ،دعا کن براش